Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

főzés, vasalás,gyereknevelés,swinger

kissmekataswinger

kissmekataswinger

(N)Égy (d)es hármas

2016. december 05. - KissmeKata

Sziasztok!

Régen írtam már bejegyzést, pedig sok minden történt azóta velem, velünk.

Voltunk többször lent a klubban, volt sajnos olyan is, hogy nem jött össze semmi.

A swinger ugyanolyan, mint egy első randi, ha nincs meg a szimpátia és a kémia, nem lesz szex.Kicsit csalódott voltam az első ilyen alkalomkor, de tényleg arról szól az egész, hogy akarjuk a másikat és akarjanak minket, legyen  kölcsönös a vágy. Az is hatalmas élmény számomra, hogy úgy szeretkezem a párommal, hogy néznek minket és közben hallgatom mások gyönyörét.Majd legközelebb...

Így is lett, egy hétre rá újra megpróbáltuk.A nyár az utolsókat rúgta, kevesen voltak, nem nagyon jöttek az emberek.Most nem figyeltem fel senkire különösen, aztán mellénk ült a társalgóban egy pár. Hasonló korúak lehettek, mint mi.Párom elment egy italért, amikor a lány megkérdezte, pénteken mindig ilyen kevesen vannak?

Mire visszaért az én Drágám, már beszédbe is elegyedtünk.Kiderült róluk, hogy ők is házaspár, szintén régóta vannak együtt, úgy mint mi és nekik is van egy pár gyerekük.

Sok volt a hasonlóság, Klári és Anti ( hívjuk őket így) is nemrég kezdték a swingert, csak szombaton szoktak járni, amikor sűrű az öröm.Megtaláltuk a közös hangot, jókat nevettünk és ott volt a várva várt kémia...

 Kiderült, Klári is szereti a lányos dolgokat, hamar egymásra hangolódtunk a fiúk legnagyobb örömére.

Felmentünk keresni üres helyet,akadt is, de sugallatomra kedvencemet, a tükröst választottuk.Hamar neki is vetkőztünk és nem látszott a kis kombinéban micsoda jó teste van a lánynak.Gyorsan "kizártuk" a fiúkat és nem győztünk betelni egymás kényeztetésével.Gyengéden csókolóztunk, majd elindultam lefelé végig a nyakán, egyenesen le a mellbimbójához.Finoman szívtam befelé és körköröztem a nyelvemmel, persze kéjesen felsóhajtott, nehezen hagytam ott, de aztán szomjaztam az újabb csókjára.A fiúk is beszálltak, amíg mi egymásba voltunk gabalyodva ők simogatva kényeztettek minket, ahol értek.

sexy-font-b-kissing-b-font-font-b-girls-b-font-hot-underwear-lesbian-art-huge.jpg

Forrás:dreamstime.com

Feleszméltünk mind a ketten és gyengéden odafordultunk a párjainkhoz először a sajátjainkhoz, majd cseréltünk.Majd jött a fejelvesztős négyes, hol az egyik farok a számban, hol a másik, csókok, nyögések, kezek...imádok ebben az álomban lebegni.

Majd Klári megszólalt: - Feküdj rám! - így tettem és vadul csókolóztunk és pettingeltünk tovább.

Amikor újra külön váltunk, akkor a párjaink kényeztették a csiklóinkat és mi cserébe vadul szoptuk őket.

Zuhantunk bele az örvénybe, megszűnt négyünk körül a világ, pedig jó páran néztek minket a függöny mögül is és az emeletről is.

Ismét Klári szólalt meg: - Mutassuk meg a pasiknak, hogy kényezteti egymást két csaj!

A férjeink ezt nagy örömmel vették,testünket simogatva figyelték, ahogy előbb felváltva nyaltuk egymás punciját, majd pedig egyidőben.

Eszméletlen finom volt Klári puncija, sima, édes és jó nedves.Megkerestem a csiklóját és addig nem akartam abbahagyni a nyalást, amíg el nem élvez.Anti segített egy kicsit nekem, addig ő ujjazta a párját,az én párom pedig csókolozott vele és simogatta a gyönyörű melleit. Munkánkat siker koronázta, kaptunk cserébe egy hangosan feltörő orgazmust.

Folytattunk tovább, hiszen a fiúk is és én is még nagyon fel voltunk izgulva.Különváltunk, én jó gyorsan magamba fogadtam Anti farkát.Vadul tolta puncimat és bár szabadkozott nem bírja sokáig, nekem elég volt az idő és nagyot élveztem karjaiban.A hangokból ítélve kedvesemék is jól érezték magukat.

Egy darabig még pihegtünk, majd visszamentünk a földszintre. Ittunk egy-egy pohárral és sokat nevettünk. Klárival igazi királynőnek éreztük magunkat, még koronánk is volt, kértük a recepcióról.

Kis idővel később Klári mellé leült egy pár és amíg mi Antival beszélgettünk, addig Klári felment velük az emeletre.

Anti javaslatára beültünk a jaccuzziba és itt beszélgettünk arról a bizonyos kémiáról is, ami láthatólag ma este megvolt...

A pezsgés után Klári még mindig nem került elő, de úgy döntöttünk felmegyünk hárman. Jó döntés volt.

Fentről lenéztünk  mind a hárman a szeretkezőkre, Anti már eközben is a fenekemet simogatta. Nem volt kérdés, már mentünk is be egy szeparéba.

Fantasztikus volt, két pasi kényeztetett , én cserébe hol az egyiküket szoptam, hol a másikat.

Simogattak, nyaltak, ujjaztak és én ezt rendesen viszonoztam mindkettőjüknek. Az első csúcspontot úgy értem el, hogy a Szerelmem csókolt, Anti a csiklómmal játszott és én vertem a meredező szerszámukat.

Nem voltam hálátlan az orgazmusért. Anti hátulról belémhatolt, a mellbimbómat morzsolgatta, én közben szoptam a Szerelmem kőkemény farkát. Ekkor ért a második hatalmas orgazmus, nem csak én remegtem meg, hanem a két fiú is, az egyikük a punciba ment el a másikuk a számba élvezett.

Megvolt az édes hármas..két pasival.

rippling-male-torso-5-211161.jpg

Forrás:dreamstime.com

 

Előtte pedig a négyes .....és végre orgazmusig nyalhattam egy nőt!

Lementünk,megkerestük a lányt.Sajnos ő nem érezte jól magát azzal a párral, ott is hagyta őket, de nekünk nagyon örült.

Egy darabig még beszélgettünk, aztán Klári fáradt lett és elindultak haza.Kifelé menet még Anti odasúgta szívesen lenne még egyszer velem,mert nagyon jól érezte magát.

Végül szomorúan búcsút vettünk egymástól.

Otthon nagyon feldobottak voltunk. Megbeszéltük, hogy fantasztikus volt ez a négyes és a páromat mennyire spanolta, hogy úgy kényeztetem a számmal, hogy közben hátulról tesz boldoggá egy másik férfi.

 

Azóta is emlegeti, hogy szívesen ismételné....én is.

 Üdv,

Kata

A bejegyzés trackback címe:

https://kissmekataswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr5212016791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása